miss sundberg

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Micaela Sundberg - 23 april 2012 23:30

     

Stephenie Plum (Katherine Heigl) saknar både jobb och pengar. Desperat tvingar hon sin kusin Vinnie att anställa henne som prisjägare på hans borgensfirma. Hennes första uppdrag blir att hitta den mordmisstänkte före detta polisen Joe Morelli (Jason O'Mara) - mannen som flera år tidigare krossade hennes hjärta. Med en drös snärtiga oneliners och handväskan fylld av pepparspray ger sig Stephenie ut på en jakt fylld av humor, spänning och romantik. Varken Joe eller den lilla staden Trenton, New Jersey, kommer att bli sig lik igen...

Underbar, söt och rolig film! Jag älskade den fullkomligt! Den var ju så sjukt bra och söt film! Tveklöst en av de bästa filmerna jag har sett och den kommer jag tveklöst att se om och om igen också! Allvarligt talat... jag verkligen älskade kemin mellan Heigl och O'Mara, de var ett fint, sött och roligt par! Och jag var bara besviken över en sak med filmen - att de aldrig kysstes! De borde ha gjort det, grrr! Men annars förutom ingen-kyss var filmen kanon!!! Ett stort plus var också att Joe och en annan polis Ranger var sjukt snygga, bara så mumsiga att titta på!!!! Och ni borde gå och se den här filmen! För jag rekommenderar den verkligen varmt! Trailern kan ni se här.


 

Av Micaela Sundberg - 23 april 2012 21:05

Det börjar närma sig till svenska nationella prov nu! Som jag ska ha på torsdag kl 08:30 till 15:00. Svenska B. Jag är jättenervös, må jag säga! Men jag kan och SKA klara det! Jag är ju bäst på svenska än matte och engelska! Så snälla snälla, önska mig lycka till! ;)

Presentation


Här bloggar jag om allt som faller mig i smaken - film, tvserier, min vardag bl.a ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards