miss sundberg

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Micaela Sundberg - 21 april 2012 01:48

 

Filmen handlar om kärlek ifrån Freemans synvinkel. Han ser hur folk blir kära, bland annat Bradley (Greg Kinnear) som efter att hans fru blivit kär i en annan kvinna ska försöka hitta kärleken igen. Man får också följa det unga paret Chloe (Alexa Davalos) och Oscar (Toby Hemingway) som blir förälskade och ser hur livet utspelar sig.


Oh my god! Jag har precis sett en av de bästa filmerna någonsin! Den var helt underbar, fullkomligt fantastisk! En väldigt mysig och söt film! Jag älskade den fullkomligt! Den kommer jag lätt att se om och om igen så fort jag känner för det! Tveklöst! Storyn var kanon, det var en fantastisk manus och skådespelareinsatserna var fullkomligt underbara - bra jobbat med val av skådisarna, Robert Benton! Det var verkligen roligt att se många kända skådisar i en och samma film som Morgan Freeman, Billy Burke, Toby Hemingway, Greg Kinnear och Radha Mitchell bland annat. Och jag grät en hel del i slutet, det slutade så jävla sorgligt! Ni kommer att förstå vilken scen jag pratar om när ni ser filmen vilket jag rekommenderar starkt!!! Den är en fantastisk kärlekshistoria! Min favoritstory i filmen är Oscar och Chloe, bland det sötaste jag sett. Trailern kan ni se här.


 

Presentation


Här bloggar jag om allt som faller mig i smaken - film, tvserier, min vardag bl.a ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards