miss sundberg

Direktlänk till inlägg 20 april 2012

Mina planer.

Av Micaela Sundberg - 20 april 2012 17:24

Mina planer för den här helgen är bara att ta det lugnt för det mesta. Idag ska jag se massor av kärleksfilmer, imorgon ska jag städa hela lägenheten tills VARENDA smutsiga detaljer är borta (jag har sagt upp den i fredags så därför ska jag städa lägenheten mycket noga imorgon då det kan komma folk som ska titta på lägenheten när som helst tills jag flyttar ut! Så jag måste därför vara beredd hela tiden!) och sen baka massor av goda kanelbullar och på söndag ska jag se Pretty Little Liars och bara chilla ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Micaela Sundberg - 23 april 2012 23:30

      Stephenie Plum (Katherine Heigl) saknar både jobb och pengar. Desperat tvingar hon sin kusin Vinnie att anställa henne som prisjägare på hans borgensfirma. Hennes första uppdrag blir att hitta den mordmisstänkte före detta polisen Joe Mor...

Av Micaela Sundberg - 23 april 2012 21:05

Det börjar närma sig till svenska nationella prov nu! Som jag ska ha på torsdag kl 08:30 till 15:00. Svenska B. Jag är jättenervös, må jag säga! Men jag kan och SKA klara det! Jag är ju bäst på svenska än matte och engelska! Så snälla snälla, önska m...

Av Micaela Sundberg - 22 april 2012 23:01


  En still från säsongsavslutningen av The Vampire Diaries säsong 3 ser ni här. På Damon och Rebekah. Som ser riktigt vettskrämda ut. Undrar vad det är som pågår!? Och vem är de rädda för!? Av att bara se den här bilden är jag riktigt rädd nu. Li...

Av Micaela Sundberg - 21 april 2012 01:48


  Filmen handlar om kärlek ifrån Freemans synvinkel. Han ser hur folk blir kära, bland annat Bradley (Greg Kinnear) som efter att hans fru blivit kär i en annan kvinna ska försöka hitta kärleken igen. Man får också följa det unga paret Chloe (Alex...

Av Micaela Sundberg - 20 april 2012 22:09


Waitress handlar om Jenna som jobbar som servitris i en småstad i hjärtat av den amerikanska södern. Hon är känd för sina gudomliga originella pajer och sparar pengar för att en dag kunna lämna sin man Earl (inspirationen bakom pajen "I hate my husb...

Presentation


Här bloggar jag om allt som faller mig i smaken - film, tvserier, min vardag bl.a ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards